I STILL LOVE YOU

12:46


Každý z vás už jistě někdy zažil pocit, že je zamilovaný. I já. Ovšem byl to jen můj pocit. Byla jsem opravdu někdy zamilovaná? Zažila jsem někdy lásku? Zažiju ji někdy? Mám právo být zamilovaná? Tyhle otázky si kladu každý den, ale nemám na ně žádnou odpověď.
Za svých skoro 15 let, jsem si často myslela, že jsem zamilovaná. Bylo tomu ve skutečnosti tak? Prožívala jsem to, co člověk zažívá když je zamilovaný? Ne. Nikdy.
Pravdou je, že jsem dříve vůbec nevěděla co chci. Každý den jsem byla "zamilovaná" do jiného kluka. Ale víte co je zvláštní?
Já jsem se "zamilovávala" jen do takových těch šampónků, kteří neumí nic, než jen pečovat o svoje vlasy. Ano. Jednou jsem ale potkala kluka, který mi úplně změnil život. Nebyl to žádný šampónek, vlastně nebyl ani moc hezký, byl prostě jiný. A to jsem si uvědomila, že vlastně chci. Mě se líbil a tajila jsem svoje city k němu, protože jsem věděla, že bych za to schytala pěkný výsměch. Byl talentovaný, hrál na klavír, kytaru, ukulele, a spoustu dalšího, byl to dobrý člověk.
Jediný, kdo o mém zamilování věděl, byl můj bratr. Vím, že to zní divně, ale on byl ten, kterému jsem mohla věřit a věděla jsem, že on mě nezklame.
Moje tajná láska trvala 3 roky. Nikdo o tom nevěděl. Jednou ale bratr tomu klukovi z ničeho nic napsal o tom, co k němu cítím. Cítila jsem se tak trapně a nevěděla jsem, co mám dělat. Vždy když toho kluka vidím, přejede mi mráz po zádech a já ztuhnu úžasem. Teď, když ho potkalm nevím, co mám dělat, nebo co mám říct, protože se jednoduše bojím. Tohle je láska.
Doufám že se Vám můj další random článek líbil.
A co vy? Zažili jste už někdy lásku?


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Ahoj:) super článek a máš fakt úplně božský design blogu:O :33

    OdpovědětVymazat
  2. Vááu! Krásný článek!:)
    http://anyworld0036.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný článek!:O A super design blogu:O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Neuvěřitelně mě to podporuje:)😍💖

      Vymazat

CONTACT ME