OSMÁ TŘÍDA

13:10

Ahoj všichni. Rozhodla jsem se napsat článek o mém školním roce 2014/2015. Byla jsem v osmé třídě , tudíž mě po prázdninách čeká nejtěžší - devátá třída. Hromada učení, příprava na talentovky, přijímačky.. Vůbec nevím, jak první půlrok zvládnu, jednoduše budu muset hodně zamakat a po osmi letech na škole se začít pořádně učit.

První den tohoto školního roku si pamatuji docela přesně. Přišla jsem do školy, a vůbec jsem netušila s kým si mám sednout. Jako je to skoro pořád v mém životě, zbývala jsem. Neměla jsem nikoho, nikoho s kyům bych mohla sedět. Nakonec se přece jen našla spolužačka, se kterou jsem se moc nebavila, ale vždycky mi přišla fajn - Natka.

Každý rok má na nás naše třídní učitelka nějaký ptoslov, no řeknu vám, že letošní byl nejhorší, co jsem kdy slyšela. Povídala nám o tom, že škola nemá peníze a ani sponzory, takže se prý máme vyvarovat úrazům v tělocvilu..xdd
 
Seděla jsem s Natkou v poslední lavici u okna a měla jsem to místo docela ráda.
 
Později se moje domněnka o tom, že je Natka fajn, úplně vytratila. Zřejmě jsem nepochopila druh humoru, který ona "vyznávala", nebo fakt nevím. Vždy ze všeho, co udělala, měla jen srandu. Jednou vzala konev na zalévání kytek a polila celou třídu. Ten den jsme zrovna rýsovali nějaký důležitý příklad a když bylo všechno mokré, tak si asi dokážete představit, jak jsme byli nadšení.

S Natkou jsem seděla asi 2 měsíce, pan učitelka všechny kompletně rozesadila. Seděla jsme s jedničkářkou Katkou, se kterou jsem si nesedla už v šesté třídě, no, ale nějak jsem to vydržela.

Zapomněla jsem se zmínit, že chodím do matematické třídy a každý rok míváme asi v půlce září matematické soustředění. Den před soustředěním nastoupil do naší třídy Milda. To je takov podivný chlapec, kterého si všichni hned zamilovali. Shodou okolností byl zrovna se mnou v týmu, ten jsem tvořila já, moje hodně dobrá kamarádka Libuška a rybář Pavlík.
Nevím, čím to je, ale ze soustředění si toho pamatuji jen málo.

Na podzim se toho nic moc nedělo, jen jedna věc. Byla jsem asi týden nemocná a ležela jsem doma. Nevím, co se přesně stalo, ale se svojí nejlepší kamarádkou (Libuš) jsme se pohádali a ona všechny spolužáky "poštvala" proti mě. Pak se to nějak vysvětlilo a my se začaly bavit, ale v tu dobu to pro mě bylo docela těžké.

Pololetní vysvědčení dopadlo hůř, než jsem si přála. Měla jsem 4 nebo 5 dvojek..a napomenutí třídního učitele za nevhodné chování..xdd

Myslím si, že jsem se celkem dost rozepsala, i když to ještě není všechno a jsem teprve u konce 1. pololetí. Pokud se vám článek líbil, tak mi napište jestli chcete i druhou část (2.pololetí) a já se podle toho zařídím :) papa, Ess


You Might Also Like

3 komentářů

  1. Teď jsem vyšla z devítky a musím říct, že to nebylo až tak hrozný:-) Já mám třeba učení tak, že mi stačí naučit se před hodinou a je to.. takže dá se říct, že jsem to měla první půl rok asi nějak takhle. Pak když přišli přijímačky všichni šíleli, že už je to tady apod.. no a já sama jsem byla překvapená, že jsem vůbec nebyla nervózní no a nakonec to dopadlo tak, že se každý z naší třídy dostal tam kam chtěl. :-) A potom když už všichni byli přijatí se na to učení úplně kašlalo, i tři čtvrtě učitelů už to nechali být, protože už jsme byli přijatí tím pádem jsme na to dlabali. :-) Takže se z devítky vůbec nějak nestresuj nebo tak. :-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsem vyšla z devítky a musím říct, že to nebylo až tak hrozný:-) Já mám třeba učení tak, že mi stačí naučit se před hodinou a je to.. takže dá se říct, že jsem to měla první půl rok asi nějak takhle. Pak když přišli přijímačky všichni šíleli, že už je to tady apod.. no a já sama jsem byla překvapená, že jsem vůbec nebyla nervózní no a nakonec to dopadlo tak, že se každý z naší třídy dostal tam kam chtěl. :-) A potom když už všichni byli přijatí se na to učení úplně kašlalo, i tři čtvrtě učitelů už to nechali být, protože už jsme byli přijatí tím pádem jsme na to dlabali. :-) Takže se z devítky vůbec nějak nestresuj nebo tak. :-)
    TeriMiss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že určitě trochu nervózní budu, jsem to já xdd
      A děkuju za pěkný komentář :)
      Btw. Máš moc pěkný blog :)

      Vymazat

CONTACT ME