SATURDAY MIDNIGHT

15:30


Ahoj. Ze začátku bych se chtěla omluvit za to, že jsem dlouho nepostla žádný článek. Nebudu se vymlouvat na to, že jsem nestíhala nebo tak (což je jen tak by the way taky pravda), ale jednoduše jsem se na to vykašlala. Dnešní článek bude takový spontánní, vzhledem k mé pečlivosti a chystání si příspěvků.

Dnes je 4.července, tudíž jsou prázdniny již v plném proudu - asi. Dnešní odpoledne jsem ztrávila na místním koupališti, s dvěma svými kamarády. Pozitivní zpráva je, že dneškem začíná dvoutýdenní klid od mého bratra, protože v ranních hodinách odjel na tábor.
Řekla jsem si, že bych se letošní prázdniny mohla změnit, být lepším člověkem, ale má snaha o danou věc se vytratila již po dvou dnech letního období. Nejde být lepším člověkem, když sedíte na zadku a nic neděláte..a to by mi konečně mělo dojít.
Tento článek je opravdu spontánní, jak jsem psala výše. No, takže vás zavalím další novinkou, které jste si už určitě všimli a nelze ji přehlédnout. Například konkrétně na facebooku. V Americe povolili sňatky gayů a lesbiček, proto internetem zavládly legendární duhové profilovky. Samozřejmě nic proti gayům nemám, sama je dokonce podporuji, protože každý se narodí jak se narodí a i já mám v rodině příslušníka, který je na stejné pohlaví. Nemohla jsem ale zůstat u toho faktu, že si někteří lidé dávají tento symbol rovnoprávnosti jen protože to teď mají všichni a ani ten daný člověk neví, co to znamená...👏
Právě teď je již pozdní hodina večerní a mám co dělat, abych své oči udržela ještě chvíli otevřené. To by tedy bylo asi všechno, doufám že se vám článek líbil a snad budete i nadále číst můj blog. xoxo 💋Ess💋

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Konečně nový článek:D Ale je super:) Dofám že budeš pře prázdniny psát:P

    OdpovědětVymazat
  2. Máš veľmi pekný blog :) Pridaj viac svojich fotiek a skús aj nejaké rubriky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc:) Plánuji toho hodně:) Svoje fotky přidávat budu v outfitech a tak, ale jinak by můj obličej zbytečně kazil vizáž blogu xdd :D

      Vymazat
  3. Zajímavý random článek :) Toto téma gayů a lesbiček je momentálně velmi aktuální a také mě mrzí, že někteří si dávají duhové profilovky na fb bez toho aniž by věděli, že to má nějaký hlubší smysl :/

    http://sweetelis.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) No já se právě setkala i s tím, jak si lidi mysleli, že je to nějaký rainbow filtr a proto si to tam dali..xd :/

      Vymazat
  4. aj ja som bola cez víkend na kúpalisku :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  5. Taky jsem si všimla duhových profilovek. Ani jsem nevěděla co to znamená,dokud jsem si nepřečetla tenhle článek:D Tak díky za objasnění:))

    OdpovědětVymazat

CONTACT ME