BANANA'S PANCAKES

1:28



Ahoj! Pokud někdo z vás sledoval můj starý blog, tak ví, že jsem tam přidávala recept na banánové palačinky. Zdál se mi ten recept dobrý, tak jsem se rozhodla, že ho přidám i sem.
Budeme potřebovat:
5 banánů (4 na směs a 1 na ozdobení)
2 vejce
jahody, med, jogurt - podle chuti

Postup:
Postup je opravdu velice jednoduchý. Banány oloupeme a v misce vidličkou rozmačkáme. Nemixujte je, ani je nemačkejte moc, aby směs nebyla příliš jemná. Poté do banánů přidáme 2 vejce a zamícháme.No a teď si jen nachystáme pánev a malé lívance smažíme na troše rozpáleného oleje. Smažíme je na malem ohni, aby se dobře propekly. Podávat je můžete jak chcete, já je pokapala medem, přidala jogurt a posypala je nakrájeným banánem a jahodami.
Je to opravdu jednoduché, ale nápad není můj. Pokud chcete, tak klikněte TADY a přesměřuje vás to na video jedné youtuberky, která to má velmi pěkně zpracované a vysvětlené. No nic, já doufám že se vám článek líbil a to je pro dnešek všechno!

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Tak tento recept je velmi zajímavý a na talíři vypadá chutně. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Hmmm už se mi sbíhají sliny:DD Vypadá to jednoduše, asi to zkusím když nemám přes prázdniny co dělat:D:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee:) Tak kdybys to zkusila, tak mi určitě pošli fotku:)

      Vymazat

CONTACT ME