RANDOM MONDAY

14:03


Ahoooj! Vítejte u dnešního random postu, který ještě vůbec nevím o čem bude xdd. Možná jste si všimli, že se snažím přidávat nový článek každý den, tak bych vám mohla říct něco o dnešním dni.
Dnes je samozřejmě pondělí - nejhorší den v týdnu, já prostě nenávidím pondělní vstávání po víkendu..Budík mi zazvonil v 6.15 ale já jsem ještě zůstala v posteli. V 6.35 jsem se odhodlala vstát, udělat hygienu, obléct se a nachystat si věci do školy. Poté jsem samozřejmě šla na snídani, dnes mě máma trošičku rozmazlila smetanovým dezertem a anglickým čajem. Při výborné snídani jsem už byla zavalena miliony zpráv od mojí kamarádky, ke které každé ráno chodívám.
 
K Libušce (kamarádce) jsem dorazila v 7.05 a ještě jsem se stihla namalovat. Libuška bydlí nedaleko školy, a chodívám k ní, protože to mám po cestě. Do školy jsme vyrazily 7:35 takže jsme tak tak stihli přijít do školy před zvoněním (ostatně jako každý jiný den).
 
Škola byla dnes docela v pohodě, protože už je konec roku a učitelé nám nedávají moc zabrat. Skončili jsme ve 13.15 a šli na oběd.

 
Po obědě chodím každé pondělí do umělecké školy na klavír a do výtvarky, kde jsem většinou až do večera. Když skončím, tak jdu domů a snažím se trochu se učit nebo cvičit na nászroj, ale to se mi vůbec nedaří, protože buď zkysnu u telefonu, nebo notebooku a tabletu...

You Might Also Like

0 komentářů

CONTACT ME