SUNDAY POST

22:59

Ahoj! Vítejte u dnešního nedělního článku. Je ráno, a já musela vstávat brzy, protože dnes mám koncert s jazzbandem v Luhačovicích a musím rychle napsat příspěvek. Musím říct, že i přesto, že jsem musela vstávat brzy jsem se vyspala dobře. Už delší dobu poslouchám každý večer playlist Deep sleep na Spotify, což je, pokud nevíte, aplikace s víc než 20 000 000 písniček a každý si v ní přijde na své..Na snídani jsem měla toust s malými cherry rajčátky a k tomu u mě již tradičně anglický čaj s mlékem.
Každé ráno chodívám se svým psem na procházku. Jmenuje se Omyl a je opravdový blázen..xd Ráda s ním chodívám nedaleko k řece, pořádně se s ním vyřádit a vyblbnout. Tak jsem to samozřejmě udělala i dnes. A jéje..už bude půl jedenácté. Rychle jsem si nachystala věci a utíkám na autobus...

You Might Also Like

0 komentářů

CONTACT ME