MY JUNE

13:20

Ahoj všichni. Jak jsou ty prázdniny, tak se ve mně stále probouzí chuť stále psát a psát články. Ten dnešní bude věnovaný minulému uplynulému měsíci - červnu.

Na začátku června jsem měla s orchestrem /ve kterém hraji na saxofon/, soutěž. Jeli jsme do Ostravy, kde jsme si vybojovali stříbrné pásmo. I když jsme na tom prý byli bodově nejhůř, což pak teda nechápu, ale nevyznám se v jejich systému, takže se tím raději nebudu zaobírat xdd.
Tady je alespoň nějaká fotka, i když já na ní zrovna nejdu vidět.
V neděli, 14.června, jsem měla koncert s jazzbandem /kde opět hraji na saxofon/, v Luhačovicích. Koncert se nám opravdu podařil. Nevím, jestli to bylo tím, že náš starý bubeník odešel a místo něho nastoupil druhý, ale prostě to ten den bylo super :)
Bohužel odtamtud nemám žádné fotky, ale mohu vám pustit video, které pořídila moje kamarádka.
Pár dní na to jsme se se třídou fotili, poprvé za 8 let tam nevypadám zas tak hrozně, díkybohu. Fotku vám sem dávat nebudu, protože by mě asi lidi ze třídy zabili :D A navíc bych ji musela vyfotit, dát do počítače a pak až nahrát sem, což se mi fakt, teď v 10 hodin večer, dělat nechce.

Protože už je konec školního roku, tak nás nechávali učitelé už v klidu, až na matiku. Tam jsme se až do poslední chvilky učili lineární rovnice a rovnice o dvou neznámých, no fuj.

Na konci června jsme měli ještě peer program. Ten byl fajn, dozvěděli  jsme se o tom, jak ostatní spolužáci, kouří, chlastaj, nebo hulí. Ale jinak jsme hráli hry, řešili různé věci, probírali témata jako jsou AIDS, drogy, atd.

V neděli, 28. června jsme měli letošní poslední hraní s orchestrem a s jazzbandem. Bylo to na dni otevřených dveří v dopravním podniku ve Zlíně. Koncert orchestru dopadl dobře, ostatně i jazzbandu, akorát nám chyběli všechny tenor saxofony, což znamenalo, že jsme nemohli většinu písniček hrát. Naštěstí máme skvělého dirigenta, který si umí se vším poradit a zvládli jsme koncert na jedničku.
Tentokrát bohužel nemám ani fotky, ani video.
No a konečně, 30.června vysvědčení. Měli jsme jen jednu hodinu, rozebrali vysvědčení a hurá prázdniny! O tom, co jsem dostala na vysvědčení, jsem psala ve článku Osmá třída, takže když kliknete SEM, tak si můžete článek přečíst :)

To by pro dnešní článek bylo všechno, doufám, že se Vám líbil.
Jaký byl Váš měsíc červen?


You Might Also Like

2 komentářů

CONTACT ME