M Y H O L I D A Y S

9:20

Krásný čtvrteční podvečer všem. Máme tu 10.září a já jsem se rozhodla, že napíšu článek o mých prázdninách. Budu se snažit přidat vám sem co nejvíce fotek, co to půjde, ale ne na všech fotkách vypadám dobře, takže to bude ještě legrace, xdd.
ČERVENEC
Začátek prázdnin jsem trávila hlavně na místním koupališti, kde jsem jeden den čirou náhodou potkala svého bratrance z Prahy, se kterým se vidím tak jednou za rok. Bylo velmi příjemné se s ním po dlouhé době vidět a popovídat si s ním.:)
 Po mém chození na koupaliště následoval holčičí výlet do Polska - tedy já a mamka jsme si vyrazily na takovou dovolenou do přístavních měst Gdaňsk, Gdynia a Sopoty, kde se nám opravdu líbilo.
Jedenkrát jsme jeli ze Sopot do Gdaňsku lodní tramvají. Nikdy předtím jsem se na takové lodi neplavila a byl to krásný pocit, vidět Sopotskou pláž zase z jiného pohledu.
Z jednoho kopce byl nádherný výhled na Gdaňské loděnice, byla to opravdu nádhera. Ještě jsem nikde neviděla tolik obrovských jeřábů, lodí a tak.
 Na hodně místech v Gdaňsku narazíte na tyto srandovní ukazatele, třeba kterým směrem se máte dát a jak daleko jsou třeba Helsinki, nebo Barcelona.
 Miluju šumění Baltiku, křičení racků a procházení se po pláži při západu Slunce. To všechno mi teď chybí a nejraději bych se do Polska co nejdříve vrátila.
Samozřejmě jsem zbytek července trávila hlavně z kamarády, ale nemůžu najít žádné fotky, takže vám sem žádné nedám, xdd.
SRPEN
Hned první týden v srpnu jsem jela ještě s mým bratrem a tetou za její známou do Českých Budějovic. Nebydlela přímo tam, ale přesněji v takové "vesničce", která se jmenovala Hlincová Hora a jejich dům byl přímo vedle lesa, takže jsme tam byly v podstatě pořád v přírodě. Navštívili jsme samozřejmě města, jako jsou České Budějovice a Český Krumlov.
Jo, vypadám tam vážně divně, já vím. Ale zase by tady nebyla vůbec žádná, což by byla škoda.
Týden po příjezdu z Budějovic jsem jela již tradičně na tábor do Rajnochovic. Vždy tam jezdím ráda, protože jsou tam moc fajn lidi, se kterými si rozumím. Letos se mi tam mimořádně líbilo, protože jsem měla nejlepšího vedoucího na světě :D
Selfíčka si tam fotili snad úplně všichni, xdd.
Nejlepší ze všeho byla asi diskotéka. A ano, ten jediný 'chlap' na fotce byl můj vedoucí, jmenoval se Vojta, ale nikdo mu neřekl jinak než medvídek Vojtíšek. BTW. Vidíte, jak si užívá moment, kdy je obklopen jen samýma holkama?? :D

To by bylo z dnešního článku vše.
Spoustu fotek jste mohli vidět i na mém Instagramu.
Doufám, že se Vám článek líbil.
A jaké byly vaše prázdniny?




You Might Also Like

4 komentářů

  1. Super fotky a určitě i super letní zážitky! :)
    Srdečně zvu tebe i všechny tvé fanoušky na mojí první malou Giveaway o rtěnku Maybelline Color Drama ve výrazném, podzimním odstínu :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji:) Tvé Giveaway se určitě zúčastním:)

      Vymazat

CONTACT ME